dimarts, 14 de juny del 2016

Els aventurers

Vam anar a la Rioja, a la província de Logroño. Vam anar a un hotel que es deia Gran Via. Vam anar amb autocar el dia 2 de juny a les 16:55 i a la tarda vam anar visitar la concatedral de sta.Maria de la redonda (gratis) i després vam anar a dormir a l’hotel.Al matí del dia 3 de juny vam esmorzar a l’hotel i després vam anar al museogràfic de la Rioja (gratis) i a la tarda vam anar a fer un passeig per Logroño i després vam anar a dormir a l’hotel. El dia 4 de juny ens vam despertar i vam anar a la casa de las ciencias de Logroño i aquell dia no vam anar a dinar perquè sen’s va fer molt tard i el restaurant estava tancat i després vam anar al museu WÜRTH la Rioja (gratis) i vam tornar a dormir. El dia 5 de juny vam anar a la bodega de Marqués de Arviza ( 40€ tots ) i a la tarda vam llogar bicis i vam fer una volta per Logroño i a la nit vam posar la clau i no anava però era perquè la estàvem posant del revés. El dia 6 de juny ens vam despertar i vam veure el Pepe de Masterchef des de la finestra i vam anar a veure'l però ja se'n havia anat amb el seu cotxe i al final a les 17:55 vam anar a l’autocar i ens vam despedir de Logroño. Al final vam arribar a casa a les 23:00.